balatoni nyaralás Keszthelyen

Apartmanház Keszthely Toldi u.68

Apartmanház Keszthelyen a Balatonnál

Egész évben nyitva !

Keszthely keleti részén (Zámor) nyugodt környezetben kiadó 2009-ben épült igényes mediterrán jellegü 52 m2-es (2db) apartman.
Apartmanonként teljes felszerelés, 2 háló, nappali, konyha-étkező, fürdő, 25 m2 fedett terasz + kert.
Strandtól 80 m , városközponttól 1500m, Hévíz thermálfürdőtől 6 km.

A város látnivalókban, szórakozásban, élményekben gazdag kikapcsolódást  biztosít egész évben az ide látogató vendégek számára. A hangulatos  sétálóutca, Balatonpart, Festetics-kastály és számos más múzeum  (Balaton, Baba, Marcipán, stb.), mindenki igényeit kielégítő színes  programok, (könnyű és komolyzene, folklór, jazz, operett, opera, egyéb  fesztiválok) teszik  vonzóvá a várost.

Az apartmantól 80 m-re a strand és 100 m-re a vitorláskikötő, a vizi  sportok kedvelőinek és a gyermekes családoknak a paradicsoma./  horgászat, vitorlázás, szörfözés, kajakozás, vizibicikli, csónakázás/. A  strand és a bevásárló központok közelsége miatt / az apartman saját  kerékpárral rendelkezik/ akár a pihenése egész ideje alatt mellőzheti  az autó használatát  amit a zárt udvaron tarthat.

Az apartman előtt halad el az egész Balaatont megkerülő kerékpárút.

Figyelve az apartman  ajánlatait egyéb aktuális ajánlatokkal is szolgálhatunk.

Árak:
10.000.- FT / apartman/nap - plussz személyenként 1.500.-Ft/nap  (max. 6fő elhelyezés apartmanonként)

Kedveznények:

Apartman A Nappali

Apartman B

Ferienhaus zu vermieten

(Im östlichen Teil von Keszthely  (Zámor) in ruhiger Umgebung ist ein im Jahre 2009 gebaute anspruchsvolle  Haus mit zwei 52 m2 großen Appartements und mit Mediterranen Charakter zu vermieten.Im Haus gibt es eine vollständige Ausstattung in jedem Appartement: 2 Schlafzimmer, Wohnzimmer, Küche-Speiseraum, Bad, 25 m2 große gedeckte Terrasse und Garten.

Es liegt 80 m weit vom Strand, 1500 m vom Stadtzentrum und 6 km vom Thermalbad in Héviz entfernt.

Preise: 10.000,- HUF/Appartement/Tag + 1.500.-HUF/Person/Tag (max. 6 Personen/apartman möglich)

Ermäßigungen:

Kinder ermessigung bis 10 Jahre mit Vereinbarung.

Kontakt:

Telefon: + 36 20 3511967

+36 83 314 608

Anschrift: Molnár Judit 8360 Keszthely Kossuth L.u15-17

Holiday home to let

In eastern Part of Keszthely in quiet surrounding there is a holiday home with two apartments to let. It was built in 2009 is of high level and a Mediterranean character. Both of the apartments have a floor-space of 52 m2 and a complete outfit: 2 bed-rooms, living room, kitchen-dining recess, bath-room a 25 m2 roofed terrace and a garden.

It lies 80 m from the beach, 1500 m from the town-centre and 6 km from the thermal bath in Héviz.

Prices: 10.000,- HUF/apartment/day

+ 1.500,- HUF/day/person (max. 6 persons/apartmen)

Discounts:

Apartman A Terasz - Terasse

Tófalusi Géza 2010. május 7. 18:47

Kedves Judit!

Hétvégi kirándulásunk alkalmával megnéztük az apartmanházat.Nagyon szép a ház és a kert is csodás.
Az idén is tervezzük a balatoni nyaralást, amivel kapcsolatban mail-ben megírjuk a részleteket.

Üdvözlettel: Tófalusi Géza

Kertész Lajos 2010. május 7. 18:57

Kedves Molnár Judit!
Ismételten szeretnénk megköszönni önnek a lehetőséget , hogy a "toldi68"-ban eltölthettünk egy csodálatos hetet.
Szerencsénk volt az időjárással igazán szép időt fogtunk ki.Annak kimondottan örültünk , hogy a Libás Strand valóban csak pár méterre van a háztól , így naponta át tudtunk sétálni - nem kellet autóba ülni , majd egy vagyont fizetni parkolásra.
Igazán jól éreztük magunkat , köszönhetően a barátságos vendéglátásnak a kényelmes , otthonos, izléses, nyugodt szállásnak.
Reméljük az idén is eljutunk majd a "toldi68"-ba , foglalásunk pontosítása miatt telefonon hívjuk.
Tisztelettel: Kertész Lajos és családja

Névtelen 2010. augusztus 8. 18:08

IDE VISSZA KELL JÖNNÜNK!
Profi módon megtervezett, mesterien kivitelezett házban, izlésesen és praktikusan berendezett apartman. Isteni levegő, nyugalom, két percre a csodás Balaton, kellően távol a városközpont. Robog a kisvonat, száguldoznak, velünk együtt, a bringások. Itt töltöttünk el egy hetet, sajnos, csak egy hetet. Reménykedünk, lesz még alkalmunk rá, hogy ismét eljöjjünk ide.
MINDENÉRT KÖSZÖNET A KEDVES ÉS SZÍVÉLYES TULAJDONOSNAK, MOLNÁR JUDITNAK.
Gebhardt Károly és felesége Ági

Kuba Róbert Tamás 2010. augusztus 9. 22:36

Nagyon jó háron napot (sajnos csak 3-at) töltöttünk el az appartmanházban, gyerekeknek, unokának is nagyon tetszett. Ajánljuk másoknak is. A közeli Libás strand ideális kis gyermekesek részére. Sajnos az idei nyár gyakorlatilag végetért, de jövőre ismét szeretnénk menni.

Üdvözlettel:

Kuba Róbert Tamás

Pillár Tünde 2010. augusztus 18. 14:26

Kedves Leendő Nyaralók!

Egy hetet volt szerencsénk eltölteni ebben a gyönyörű házban. Judit rendkívül kedves, segítőkész.A vasút közelsége senkit ne zavarjon, mert csendes kisvonatok közlekednek.A környék kifogyhatatlan a látnivalókból (rosszabb időjárás esetén nagyon jól jön).Szigligeten a vár,Zalaszántón a Sztupa,Sümegen a lovagi játék,Hévíz, a kastély...A Bringa körút és a strand közelsége (ami gyönyörű,tiszta, rendezett) már csak ráadás.Összegezve: szuper!!!Szívből ajánlom mindenkinek!

Réka 2011. június 16. 12:31

Kedves Mindenki!

Családi összejövetelre választottuk ezt a meseszép nyaralót. Egy hosszú hétvégére, 9 gyermeknek és 8 felnőttnek adott otthont ez a két igényesen berendezett, tiszta, modern ház. A házigazda szeretettel, nagy odafigyeléssel gondoskodott rólunk. Mi jövőre is visszamegyünk!
Szerettel ajánlom mindenkinek: Zomborcsevicsné Szabó Réka

Névtelen 2011. július 27. 10:31

9 csodálatos napot töltöttünk el az apartmanban, minden ízlésnek, korosztálynak megfelelő,a vendég valóban azt kapja, amit az interneten kiválasztott . Judit tulajdonos rendkívül kedves, segítőkész, és ami nagyon fontos nem tolakodó. A környéken rengeteg gyönyörű látnivaló található, a strand, ami valóban nagyon közel van, gyerekeknek egy igazi paradicsom és a felnőtteknek is kellemes szórakozást biztosít.

ajánlom mindenkinek, tiszta szívből: Kovács Edit

Szolnoki Béla és családja 2011. október 13. 15:58

Kedves Leendő Vendégek!

Minden optimális, az apartman(gyakorlatilag egy komplett lakás) minden igényt kielégít.Valóban 1oo méter a balaton, gyalog lehet lesétálni a tiszta, modern strandra.Nem kell autót használni, parkolódíjat fizetni stb.Nagyon szép időt sikereült kifognunk és talán ezért is rendkivül jól éreztük magunkat, szeretnénk 2o12-ben ismét ott nyaralni.
Ajánljuk mindenkinek, köszönjük Juditnak a barátságos, segítőkészségét, gratulálunk az igényes, izléses házhoz.

V.Éva 2011. október 14. 11:39

Egy őszi napot töltöttem a házikóban, s nagyon jó éreztem magam. Az apartman vajóban gyönyörű. Igényes, modern és tiszta. Tetszett, hogy minden új. Még októberben sem volt hideg a lakásban. A háziasszony is nagyon segítőkész és kedves volt.
Ha valaki szeret a szabadban a teraszon étkezni, kirándulni, pihenni, biciklizni, élvezni a víz közelségét, mindenképpen ajánlom.

Judit, köszönöm a kellemes őszi napot.
Remélem jövőre is találkozunk.

Üdv,
V. Éva, Veszprém

Névtelen 2012. június 2. 7:43

Kedves Judit !

Nagyon köszönünk mindent. Igazán azt kaptuk amit a weboldalon kínál.Valóban csak 8o m a Balaton, kényelmes , tágas az apartman és teljesen felszerelt.

Üdvözlettel: Nagy László Szeged

Névtelen 2012. július 6. 10:25

Kedves Judit!

Nagyon köszönjül a kiválló nyaralási lehetőséget. Nagyon jól éreztük magunkat a modern szépen kivitelezett házban.
A közeli Tompos étterem konyhája kiválló és a menü baráti áron elérhető. Közeli strandok kiválóak.
Köszönjük a figyelmes vendéglátást. A szunyogriasztó fáklyát és a levendulát is.
Merényi család

Névtelen 2013. június 30. 14:58

Most töltöttünk el egy hetet itt, nem bántuk meg. Minden igényt kielégítő, kiválóan felszerelt, csendes, modern, tiszta nyaraló.
Nagyon közel van a közeli Libás Strand, bevásárlási lehetőségek is könnyen elérhetőek. Két kisgyermekünk is nagyon jól érezte magát a szép udvaron, a strandon, a városban.
Nagyon jól éreztük magunkat, biztosan visszatérünk még!
Zsiros Tibor és családja

Névtelen 2013. június 30. 14:58

Nagyon jól éreztük magunkat, biztosan visszatérünk még!
Zsiros Tibor és családja

Névtelen 2013. július 9. 1:31

Az egyik legjobb szálláshely, ahol valaha jártunk. Nagyon jól éreztük magunkat. Az apartman tényleg olyan, mint a fotókon, tiszta, világos, modern és praktikusan berendezett, 3 gyerekkel is kiválóan elfértünk. A kert szépen gondozott és tetszett, hogy a kerítésen belül parkolhatunk, nagyok a teraszok, csendes a környék és a Libás strand kisgyerekkel ideális. A háziak végtelenül kedvesek, köszönjük a vendéglátást és alig várjuk, hogy újra jöhessünk.

Kemény család

OTP SZÉP Kártya

OTP SZÉP Kártya elfogadóhely

A Balaton fővárosa

Keszthely a Balaton északnyugati végén található, igazi városi és gazdag kulturális hagyományokkal rendelkezik, így méltán nevezhető a "Balaton fővárosának".

Minden évben turisták tömegei látogatnak el a híres Festetics kastélyhoz, vagy nézik meg a Balaton Múzeumot.

A legfőbb vonzerő és látnivaló azonban maga a Balaton.

Libás Strand

Kastélytorony - Schlossturm

Festetits Kastély - Schloss Festetits

Hauptstadt des Plattensees

Keszthely befindet sich an der nord-westlichen Spitze des Sees und mit ihrem kulturellen, wie auch historischem Hintergrund, wird sie mit Recht als Hauptstadt des Plattensees genannt.

Jedes Jahr zieht das Schloss Festetics tausende von Touristen an , ebenso das Balaton-Museum.

Die größte Anziehungskraft besitzt der See selber.